Czy można nauczyć się sprzedaży w jeden dzień?

Jeśli zawodowo zajmujesz się sprzedażą, zastanów się, ile czasu dziennie poświęcasz na naukę, która prowadziłaby do zwiększenia twoich wyników w pracy? Godzinę? Dwie? A może wcale? A może dopiero myślisz o rozpoczęciu takiej kariery i poszukujesz odpowiedniego źródła wiedzy?

Jak zostać bohaterem
Powiem ci na początku, czego nie można dokonać w jeden dzień: nie pokonasz pieszo trasy z Polski na Kamczatkę. Reszta jest w twoim zasięgu. Jakieś trzy lata temu pasażer samolotu doprowadził do bezpiecznego lądowania na lotnisku Humberside po tym, jak zasłabł pilot. Wszystko z pomocą instruktorów, którzy z ziemi wydawali odpowiednie komendy. Pod koniec zeszłego roku w Katowicach matka uratowała swoje trzytygodniowe dziecko dzięki instrukcjom udzielanym jej przez dyspozytora straży pożarnej. Przez telefon. To dość ekstremalne przykłady, ale chcę ci pokazać, że nie ma rzeczy niemożliwych - jest tylko blokada psychiczna. Jeśli posiadasz odpowiednie nastawienie, osiągniesz więcej, niż ci się wydaje.



Pokaż mi swój plan dnia, a powiem ci, kim jesteś
Kieruję 20-osobowym zespołem i wiem, o czym mówię. Do działu sprzedaży przychodzili pracownicy, którzy niewiele wiedzieli o procesach sprzedażowych, ale ich nastawienie pozwoliło wygenerować sprzedaż na poziomie kilkudziesięciu tysięcy złotych już w ciągu pierwszego miesiąca. Każdego dnia skupiali się na edukacji i doskonaleniu swoich umiejętności. Dlaczego tobie miałoby się nie udać?

Znam odpowiedź na to pytanie. Nie uda ci się, jeśli przestaniesz się rozwijać. Nie pozwól sobie osiąść na laurach. Codziennie wprowadzaj zmiany do twojej rutyny zarówno w pracy, jak i poza nią. Co robisz w biurze o godzinie 9 rano? Prawdopodobnie spokojnym krokiem idziesz po kawę. Potem sprawdzanie maili, kilka telefonów do klientów. Pomyśl, ile czasu tracisz na podobne czynności i w jaki sposób możesz zmaksymalizować swoją produktywność w pracy, jeśli już od 9 będziesz mieć ustawione rozmowy i spotkania z klientami. Problem pojawia się jednak w momencie, w którym NIE CHCESZ wykonywać tych telefonów. Czujesz lekki stres na myśl o odmowie klienta i odkładasz wszystko w czasie. Nie rozwiniesz się dzięki temu, gwarantuję.

Praktyczny poradnik sprzedaży
Rynek wydawniczy został zalany wielostronicowymi podręcznikami sprzedaży. To, co je łączy, to fakt, że bazują na podobnych schematach. To nie jest wiedza, której nie da się wyciągnąć z internetu. Co nas najbardziej motywuje do zakupienia konkretnej pozycji? Realne korzyści, jakie daje zapoznanie się z daną lekturą. Czy do sięgnięcia po moją pomoc przekonałaby cię informacja o wygenerowaniu od zera 800 tys. zł przychodu w dwa miesiące i dojściu do 3,5 mln zł w ciągu pierwszego roku? Jeśli tak, to chcę zadać ci ostatnie pytanie. Czy możesz nauczyć się skutecznej sprzedaży w jeden dzień? To zależy tylko i wyłącznie od ciebie. 11 czerwca w Gdyni zaplanowałam kilkugodzinne szkolenie dla wszystkich, którzy chcą nauczyć się sprzedaży i podnieść swoje wyniki. To jeden dzień bardzo intensywnej pracy. Wyjdziesz po nim z gotowym rozwiązaniem, które możesz wdrożyć od zaraz. Pokażę, jak rozmawiać z klientami, stworzymy wspólnie skrypt takiej rozmowy – to wybawienie każdego sprzedawcy, szczególnie takiego, który ma do czynienia z zimnymi leadami. A wyniki? Przy odpowiedniej motywacji wzrosną jeszcze w pierwszym tygodniu.
Trwa ładowanie komentarzy...